ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)
Szolgáltató: Dániel Alice, mint egyéni vállalkozó
Székhely: 2730 Albertirsa, József Attila utca 40.
Nyilvántartási szám: 60193557
Adószám: 90848377-1-33
Közösségi adószám: HU90848377
Az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@kreki3d.hu
Telefonszám: +36 70 619 68 69
mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) és az ügyfél (a továbbiakban: Megrendelő) közötti jogviszonyt szabályozza.
Tárhely szolgáltató adatai:
ShopRenter Kft.
Cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Telefonszám: 06704102535 06-1/234-5011
E-mail: info@shoprenter.hu
Webcím: www.shoprenter.hu
Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.1 A szerződés hatálya
Jelen Általános Szerződési feltételek hatálya kiterjed a 3dnesy.hu webshop által kiadott értékesítéssel kapcsolatos dokumentumokra (rendelések visszaigazolása, számlák, stb.) Bármilyen eltérésről való megállapodás kizárólag írásban elfogadott.
1.3 A Szolgáltató tulajdona alatt álló 3dnesy.hu felületén megjelenő írásos és képi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Bármilyen részleges vagy egész képi, írásos másolás csak a szerző írásos engedélye után lehetséges.
1.4 Rendelkezésre állás
A wesbhopot 0-24 óráig el lehet érni. A webshop esetleges technikai hibáiért szolgáltató nem vállal felelősséget.
1.5. A vásárló a webshopon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a webshopon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
2. Szolgáltatások
2.1 A Szolgáltató 3D nyomtatási szolgáltatásokat nyújt a Megrendelők számára, amely magában foglalja egyedi tárgyak tervezését, prototípusok és egyéb 3D nyomtatással előállított termékek elkészítését.
2.2 A Szolgáltató a megrendelések teljesítését a Megrendelő által megadott paraméterek alapján végzi, a lehető legnagyobb pontossággal és szakértelemmel.
2.3 A termékeknél feltüntetett árak bruttó árak, nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat. Csomagolási díjat nem számol fel a szolgáltató.
2.4 A webshopban szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az adatok tájékoztató jellegűek. A termék valós színe eltérhet a képernyőn látottaktól.
2.5 Amennyiben a termékleírásban másképp nem szerepel, a termékekről apró darabok törhetnek le, így fulladásveszélyt okozhatnak. Gyermekektől távol tartandó.
2.6 A termékek tartósan 65 °C fokot meghaladó hőmérséklet esetén, hő hatására eldeformálódhatnak.
Tisztítása szappanos meleg, de nem forró vízzel ajánlott, majd szárazra törölni!
2.7 Szolgáltató nem tekinti hibásnak a terméket: Ha a nyomtatási rétegek szabad szemmel is láthatóak. Ha a nyomtatott felületen apró pöttyök, pontok találhatóak (varratok). Ha a támasztékok eltávolítása után ezen a területen a felületkezelés nyomai láthatóak és érdes a felülete.
3. Megrendelés Menete
3.1 A Megrendelő a Szolgáltató weboldalán keresztül, vagy e-mailben adhat le megrendelést.
3.2 A megrendelés visszaigazolása e-mailben történik, amely tartalmazza a szolgáltatás pontos leírását, a teljesítési határidőt, valamint az árat.
3.3 A megrendelés elfogadásával a Megrendelő elismeri, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit megismerte és elfogadja.
3.4 Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
• 0 Ft-os ár,
• Kedvezménnyel csökkentett, de az eredeti ár mellett szereplő kedvezményszázalékhoz képest tévesen számított ár.
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
3.5 A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
3.6 A megrendelések beérkezését követően 5 munkanap áll a Szolgáltató rendelkezésére a termék(ek) legyártására.
3.7 Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
3.8 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott terméket valamilyen külső elháríthatatlan okból nem tudja legyártani, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
4. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
Webáruházunkban bankkártyval van lehetőség fizetésre a Barion fizetőkapun keresztül.
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.
Az összeg beérkezése után a készleten lévő termékeket 1 munkanapon, az egyedi termékeket 5 munkanapon belül elkészítjük és feladjuk a csomagot, vagy küldjük a felvételéhez szükséges információkat. Ha a rendelést követően 3 munkanapig nem érkezik meg a termék(ek) és a szállítási költség összege, a rendelést rendszerünk automatikusan törli.
5. Szállítási tájékoztató
A termék szállítási költségét a webáruház rendszere ismerteti a pénztári folyamat során, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítási idő a futárszolgálattól függően a termék feladásától számított átlagos 1-3 munkanap. A készleten lévő terméket a megrendelés végösszegének (termékek+szállítás költsége) beérkezését követő munkanap, az egyedi megrendelésre készült termékeket a megrendelés végösszegének beérkezését követő maximum 5. munkanap a szolgáltató átadja a futárszolgálat részére. Esetleges késedelem esetén a vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíti a szolgáltató, és lehetőséget biztosít a rendelés lemondására, és a teljes befizetett összeg visszatérítésére.
Szállítási mód: GLS házhozszállítás, csomagpont, csomagautomata
- Várható szállítási idő: a termék feladását követő 1-4 munkanap
Szállítási mód: Foxpost házhozszállítás, csomagautomata
- Várható szállítási idő: a termék feladását követő 1-4 munkanap
Szállítási mód: Packeta házhozszállítás, csomagpont, csomagautomata
- Várható szállítási idő: a termék feladását követő 1-4 munkanap
Szállítási mód: Magyar Posta házhozszállítás, postán maradó, PostaPont, csomagautomata
- Várható szállítási idő: a termék feladását követő 1-4 munkanap
Szállítási költség:
- A szállítási költség csomagpont, csomagautomata esetén bruttó 20.000 forint, házhozszállítás esetén bruttó 25.000 forint rendelési érték felett ingyenes
- A szállítási költség a fent említett rendelési értékek alatt a választott kiszállítási módtól függően változhat, pontos értékek a Pénztárban a megrendelési folyamat Szállítás füle alatt találhatóak.
6. Árak és Fizetési Feltételek
6.1 Az árak forintban (HUF) értendők, és a weboldalon, illetve a megrendelés visszaigazolásában feltüntetettek szerint alakulnak.
6.2 A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás árát egyoldalúan módosítani. Az árváltozás a már leadott és visszaigazolt megrendeléseket nem érinti.
6.3 A fizetés átutalással vagy más, a Szolgáltató által elfogadott módon történhet. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 5 nap.
7. Teljesítési Határidő
7.1 A Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásában megjelölt határidőn belül teljesíti a szolgáltatást, amennyiben a Megrendelő a szükséges anyagokat és információkat határidőben rendelkezésre bocsátja.
7.2 Amennyiben a teljesítés bármely okból késedelmet szenved, a Szolgáltató köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a Megrendelőt.
8. Elállás és Felmondás
8.1 A Megrendelő a megrendeléstől való elállásra jogosult a teljesítést megelőzően, erről a Szolgáltatót írásban köteles értesíteni.
8.2 Elállás esetén, ha a nyomtatási folyamat már elkezdődött, a Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltatónak az addig felmerült költségeket.
8.3 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Kivéve, ha az egyedi megrendelésre készült.
9. Szavatosság és Jótállás
9.1 A Szolgáltató szavatolja, hogy a szolgáltatás a megrendelés szerinti paramétereknek megfelelően kerül teljesítésre.
9.2 A Megrendelő köteles a szolgáltatást átvételkor megvizsgálni, és az esetleges hibákat haladéktalanul jelezni.
9.3 A Szolgáltató felelőssége a szándékosan vagy súlyosan gondatlanul okozott károkra korlátozódik.
9.4 Panaszkezelés
E-mail: info@kreki3d.hu
Telefon: +36 70 619 68 69
10. Adatvédelem
10.1 A Szolgáltató a megrendelés során tudomására jutott adatokat bizalmasan kezeli, és azokat kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel.
10.2 A Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a személyes adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint kezelje.
11. Jogviták Rendezése
11.1 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok irányadók.
11.2 A felek a jogvitáikat elsődlegesen békés úton kívánják rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvita eldöntésére a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság illetékes.
11.2.1 Fogyasztóvédelmi eljárás
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/
11.2.2 Bírósági eljárás
Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
11.2.3 Békéltető testületi eljárás
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér - a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratunkat megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
12. Záró Rendelkezések
12.1 A jelen ÁSZF a Szolgáltató weboldalán történő közzététellel lép hatályba, és visszavonásig vagy módosításig érvényes.
12.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, amelyről a Megrendelőket a weboldalon értesíti.